dimecres, 6 de gener del 2010

Els japos dormen a tot arreu

Com ja sabreu, els japos dormen a tot arreu, i jo quasi que també. Durant aquests dies, m'he quedat fregit en el tren, en el bus, en el metro i també en un bar a Ginza després d'anar al mercat del peix per segona vegada. En els transports crec que tinc excusa ja quetens la calefacció a tope al culet i et deixa fregit encara que no vulguis, vaja, com els antinc trens de la Renfe regionals, aquells dels seients vermells. Algú els recorda????

Però el que us vull mostrar em supera, jeje, a l'estació d'Okayama ens vam trobar amb aquesta postal nadalenca. No està mal fer servir un guant de coixí. I sí, és Okayama encara posi Cafe Estacion a la finestra i hi hagi brossa pel terra!!! No m'estranyaria pas que aquesta gent hagi passat la nit aquí. Almenys, en aquest cas, fan servir una bossa de coixí. Per últim, felicitar-vos a tots amb un あけましておめでとう, és a dir, Akemashite omedetou, o el que és el mateix, Feliç Any Nou, feliç any del tigre!!!!

Aquests dies, aprofitant que ha vingut la Jordina, estem visitant una mica el Japó, a munt i avall quasi tots els dies. Quasi no tinc temps d'actualitzar el blog, però a partir de la setmana vinent, tindreu nous posts amb coses noves, :)

2 comentaris:

  1. igualment!!!!! molt bona entrada d'any germanet!!!! disfruteu molt de les visites i de l'estada amb la Jordina!!
    molts petons a tots dos!!

    ResponElimina
  2. Bon any nou del TIGRE! Desitjo que les últimes horetes junts siguin molt boniques, fins la pròxima retrobada, es clar! Petonets als 2. Pere i Aïna ;P

    ResponElimina