dissabte, 16 de gener del 2010

Edifici travessat per una autopista

Doncs sí, no és mentida, a Osaka hi ha un edifici foradat per una autopista. Jo ja en coneixia la seva existència i la veritat és que em feia gràcia veure'l. Aquests japos són la repera. L'edifici es diu Gate Tower Building i es va construir l'any 1992.

Coses a tenir en compte per valorar el que han fet: Al Japó és molt normal que les autopistes i les vies de tren estiguin elevades. És més, sota d'aquestes es construeixen magatzems o hi ha molta vida, no pas com podria ser en les nostres terres, que sota les autopistes només acostuma que haver-hi porqueria.

Tenint en compte això, és més fàcil entendre aquest edifici, però això no vol dir que sigui senzill entendre'l. Des de la torre Umeda, l'edifici és aquest.Aquest tren de color vermell és l'Osaka Loop Line, l'equivalent a la Yamanote Line de Tokyo i també està operada per la JR.

La vista cap al sud de la torre Umeda amb el Gate Tower és aquesta. I com que em vaig esperar a que es fes de nit, la foto nocturna és aquesta. L'edifici en qüestió també està al mig, però no es veu massa perquè no l'il·luminen tot i tenir 16 plantes.Però aquí no s'acaba el reportatge. Com que suposo que, com jo, us heu quedat amb ganes de veure l'edifici d'aprop, doncs aquí, un parell de fotos, per davant i per darrera de l'edifici de nit. Aquesta gasolinera és una estació per taxis, per posar gasolina i descansar una miqueta. Per això té tanta llum i els cotxes només són taxis.

I finalment, les mateixes fotos, però de dia.
En cap moment l'autopista està en contacte amb l'edifici, amb el que no es deuen transmetre vibraacions. El que no sé pas és si el soroll dels cotxes se sent. Jo crec que no pas més que pel fet de tenir-los passant pel carrer. Què tal? com se us ha quedat el cos?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada