dijous, 8 d’octubre del 2009

I el tifó, doncs res de res

Ja ha passat el tifó. Després de la tempesta, ve la calma. Jo vull una mica de solet, que aquí porta uns quants dies que si avui plou, demà també, un rotllo vaja.

La nit ha estat dura. Feia molt de vent i plovia i més d'un dels companys els ha costat dormir. A mi m'ha costat dormir, tinc uns forats per ventilar, i passava el soroll. I l'aigua de la taça del vàter es movia tu!!!! Quina cosa més rara, jeje, us imagineu la imatge, intentant apuntar i l'aigua es va movent, fins al punt de pensar, sóc jo? Però si aquesta nit no he begut res!!!

Les pèrdues meves s'han reduït a una agulla d'estendre. En tenia 12, ara en tinc 11, :). A part d'això, res més.

Durant el dia he vist moltes bicicletes caigudes, però a part d'això, una més per explicar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada