diumenge, 20 de setembre del 2009

La meva residència

La meva residència és un edifici de 15 plantes situat a dues estacions de metro de l'escola. Hi ha set estudiants per planta. A les plantes inferiors hi ha les noies i a les superiors els nois. Hi ha estudiant tant estrangers com japonesos, ja que en ella hi estem els que ja estem graduats i els pregraduats (estudiants universitaris).

La NUCB té un campus enorme a l'americana a 45 minuts d'aquí. Espero anar-hi un dia d'aquests i veure què tal és.

Les habitacions tenen 24 m2 i hi estic prou bé. No es pot anar calçat, t'has de descalçar en el petit repla que hi ha a l'entrada. El terra és de fusta i ara mateix es molt càlid, jo vaig tot el dia descalç. Per aquest motiu el primer armari que trobem és el de les sabates. Tampoc es pot fumar ni compartir l'habitació amb ningú (normes, normes i més normes). No hi falta de res.

Bé, aquí us deixo una foto del meu edifici. La meva habitació es a l'esquerra, penúltima planta. Com que està encarat a est, tinc solet de matí. I com que ja sabeu que el sol surt molt d'hora aquí, a les 5 ja es comença a fer de dia, a les 8 és una torradora i ja no hi ha qui dormi. Per mi perfecte, perquè així aprofito el dia. Ja veurem a l'hivern, ja que les finestres no són pas dobles i es probable que faci força fred. De moment, ja he llegit en una guia per estrangers que els pisos, a l'hivern fa fred perquè no els preparen per a tal fi, si no per combatre els càlids i humits estius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada