El dia que vam anar al cine amb el Jordi al Midland Square Cinema, ja saber, davant de Nagoya Central Station, vam veure una galeria de Toyotas i Lexus. Tots ja els havia vist en el museu, però n'hi ha haver que ens va cridar una mica l'atenció, no sé pas perquè!!!! :)És el Lexus LFA. No m'estranya que ens cridés l'atenció, és una bèstia parda. Només cal mirar una mica les seves pretensions per veure que no és pas un minicotxe, no és un kei car!!!
Un 4,8 litres que dóna 412kW, és a dir, 560CV i agafa els 325.
És súper espectacular com ho són els vídeos que podeu veure en la seva web. No és pas un prototip, és un cotxe del que se'n faran només 500 unitats, per tant, és un cotxe de carrer, tot i que crec que està fet més per circuit que no pas tenir-lo domesticat passejant per les nostres carreteres.
Pel que he pogut veure, estem parlant de la friolera de 380.000€ i fins desembre del 2010 res de res, fins llavors no se n'entregarà cap. És una edició limitada i, per tant, s'ho fan valdre! Segur que tindrà molt èxit al Japó, on tranquil·lament el podràs veure aparcat en una zona blava o pel carrer sense cap por perquè te'l robin o te'l ratllin (vaja, com aquí).
Per variar, ben curiosa és la manera com te'l mostren. Aquí el tindríem tancat a cal i canto, mentre que al Japó quasi bé el podies tocar i el tens obert, perquè en puguis contemplar el seu interior i el seu motor.
El Jordi es queixava que no el podia veure en tota la seva plenitud, però a mi em va agradar veure'l així. Trobo totalment brutal com han acabat les sortides d'escapament, amb tres amb forma de triangle invertit. Molt original.Bé, cotxe de somnis que esperem portar pilotar algun dia en la vida virtual a través del GT5!!! ja que a la real, quasi que va a ser que no!!!!
Un 4,8 litres que dóna 412kW, és a dir, 560CV i agafa els 325.
És súper espectacular com ho són els vídeos que podeu veure en la seva web. No és pas un prototip, és un cotxe del que se'n faran només 500 unitats, per tant, és un cotxe de carrer, tot i que crec que està fet més per circuit que no pas tenir-lo domesticat passejant per les nostres carreteres.
Pel que he pogut veure, estem parlant de la friolera de 380.000€ i fins desembre del 2010 res de res, fins llavors no se n'entregarà cap. És una edició limitada i, per tant, s'ho fan valdre! Segur que tindrà molt èxit al Japó, on tranquil·lament el podràs veure aparcat en una zona blava o pel carrer sense cap por perquè te'l robin o te'l ratllin (vaja, com aquí).
Per variar, ben curiosa és la manera com te'l mostren. Aquí el tindríem tancat a cal i canto, mentre que al Japó quasi bé el podies tocar i el tens obert, perquè en puguis contemplar el seu interior i el seu motor.
El Jordi es queixava que no el podia veure en tota la seva plenitud, però a mi em va agradar veure'l així. Trobo totalment brutal com han acabat les sortides d'escapament, amb tres amb forma de triangle invertit. Molt original.Bé, cotxe de somnis que esperem portar pilotar algun dia en la vida virtual a través del GT5!!! ja que a la real, quasi que va a ser que no!!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada