diumenge, 20 de desembre del 2009

Let it snow, Let it snow, let it snow in Nagoya

El divendres a la nit vam celebrar el sopar de Nadal a la residència. Tothom havia de comprar alguna cosa o cuinar. Jo em vaig decidir a fer un parell de truites de patates i una mica de pa amb tomàquet amb aquest resultat. La primera em va quedar una miqueta cremadeta, però ho vaig salvar molt dignament fent-ne les tapes amb pa amb tomàquet.Havíem quedat que ens arreglaríem una miqueta per fer aquest sopar I aqui teniu els meus companys vestits per l'ocasió al passadís de la planta 11. Totes les portes blaves són les portes de les 7 habitacions que hi ha per planta. Per aconseguir aquestes taules, el que van fer va ser treure els escritoris de cada habitació i posar-hi un paper de colors a sobre. I per acabar el sopar, com no podia ser d'una altra manera, vam anar al Joy Joy Karaoke. El millor de tot va ser veure que estava nevant. Era un final perfecte pel sopar de Nadal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada