diumenge, 13 de desembre del 2009

Com el meu gimnàs promociona el Baila Baila

Ja vaig explicar en una entrada prèvia les coses que feien en el meu gimnàs. Doncs per promocionar una de les activitats que fan, que es diu Baila Baila, doncs tenen varis pòsters per tot el gimnàs.

Fins aquí tot normal i no li vaig donar més importància fins que un dia m'hi vaig fixar més detingudament. Haviam què hi trobeu d’estrany!!Doncs suposo que heu vist que són fotos typical spanish, és a dir, una foto a un cartell de les CUP i els verds, amb un eslògan escrit en català que diu una nova Badalona comença a caminar. Apa, quin orgull pels badalonins!! No sé, si n'hi ha algun ja donarà la seva opinió!!

A part, també bonica la foto de la bandera, ups, però sinó és la bandera espanyola, sinó l'estelada!! Bé, si més no, va en consonància amb els partits promocionats!

Imagino que el que va fer les fotos i el que va autoritzar la campanya no té la més remota idea de què vol dir tot això i del significat que té per nosaltres. Vaja, mai ho faríem servir per promocionar la Batuka, per exemple, almenys jo no ho faria.

Fora conyes, no fa gaire ja vaig parlar de les coses que tenen escrites en francès que els propis francesos no acaben d'entendre. La conclusió que se'n pot treure de tot això és la mateixa que es podria aplicar a aquells que es volen tatuar algun kanji o el seu nom en japonès o xinès i després resulta que només un petit error passes de posar alguna cosa ben xula a una imbecil·litat de memorable. Només preneu-ne nota, jo ho he fet, tot i que això no m'exclou de liar-la tard o d'hora!

2 comentaris:

  1. Jajajaja...Que bo!!! Amb l'estelada i tot, i a Badalona! Uuuuooooh!!!

    M'ha fet recordar això, que quan van venir els meus amics japonesos a visitar Barcelona, es van estar a casa meva i una de les nits vaig fer un sopar de pa amb tomàquet amb uns amics que també havíen conegut a Paris(la Mireia i l'Oriol).

    L'Oriol (www.freecatalonia.com), els va fer un resum de perquè Catalunya vol ser lliure i independent, i segur que els amics nipons ara subliminalment n'estant fent ressò. Després de l'explicació de l'Oriol realment van entendre perfectament perque molts catalans volem la nostra terra lliure ... de fet el Taka era de Nagoya...Ja li faré un e-mail...

    Molt bona troballa Roger!!

    ResponElimina
  2. Aixó si que m'ha fet gràcia,apa Laia visca la patrieta¡¡¡¡es que en som de bons els catalans,eh¡ara Roger haurias de fer a la classe uns passets de sardana,i portar un mapa de Catalunya identificant "Que bonito es Badalona" amb só de "pasodoble" je je.....i a ballar.....

    ResponElimina