dissabte, 14 de novembre del 2009

DMZ, DeMilitared Zone (i II)

Bé, continuem on ho havíem deixat, és a dir, anant a l'estació que ha construit Corea del Sud abans de la frontera.

És una estació que, podríem dir que és de cartó pedra, perquè, tot i que és 100% funcional, no té cap tipus de trànsit a no ser que siguin els turistes que venen a veure-la.

Aquí en teniu la maqueta que hi ha dins de l'estació. Va ser construida al 2002, el sostre preten ser una metàfora de la unió dels dos països.
Per quan es puguin obrir les fronteres, Corea del Sud ha preparat uns magatzems per a la importació i exportació de productes entre els dos països, però ara no tenen cap utilitat més que mostrar la voluntat del país de voler la unificació. A mi sempre em queda el dubte si això és per fer propaganda o de veritat volen la unificació. No m'agradaria ser mal pensat, però no cal oblidar que són dos països en guerra. Què en penseu?Aquesta va ser l'última parada de l'excursió abans de tornar cap a Seul. Però arribant a Seul, aja, sorpresa. L'estació no havia estat l'última parada, sino que en teníem una de programada que no sortia al paper. Era en una joieria especialitzada en treballs el quarz morat. No es podien fer fotos per no copiar els dissenys de les peces, ja que tot ho feien ells segons deien. A mi em va sentar una mica malament ja que poc temps que estàs de viatge no el vols perdre en activitats comercials que no has programat. Com ho veieu això que et portin en llocs on segurament la guia o l'empresa que organitza el viatge rep algun tipus de comissió per portar-nos allà.

Tot s'ha de dir que un dels 10 que èrem va comprar.
Bé, això és tot, a les 7:30 vaig sortir de l'hotel i a les 13:3o ja estava lliure. Tot i l'última parada, no em podia queixar, tenia tota la tarda lliure per mi i ja vaig fer coses ja!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada