dijous, 17 de setembre del 2009

Una mica de Turisme per Nagoya. El castell de Nagoya

Com suposo que menys geografia i més fotos (ja m'ha arribat algun comentari que voleu veure fotos), doncs som-hi. Avui us ensenyaré el que crec que pot ser són les coses més típiques a fer a Nagoya si mai teniu l'oportunitat de visitar. No és que sigui una ciutat molt turística, però té el seu encant, almenys, jo li trobo.

Si per alguna cosa és famosa Nagoya turísticament parlant és pel seu castell. Hi ha una cosa que em recordar la visita que vam fer aquest estiu al monestir de Santes Creus, on una guia explèndia ens va explicar que les persones que van treballar en la seva construcció marcaven amb un signe que representava el seu cognom les pedres que col·locaven.

Doncs al castell de Nagoya, l'història es repeteix. També hi ha relleus fets a les pedres dels senyor que van ajudar a la seva construcció. Tot i que ara mateix el castell només té cuaranta anys, ja que va ser completament destruït durant la Segona Guerra Mundial, la sensació de veure un castell construït sobre una base brutal de pedres és monumental. Podríem dir que el castell, petitet, no és, :)

A més d'un de vosaltres ja us he explicat que no al Japó, a part de Japonés, poques llengües es parlen més. Res d'espanyol, menys català, i molt molt poc anglès. Per tant, i en consonància, tota l'exposició de l'interior està poc preparada pels gaijin (estranger en japonès). Així que, poc vaig apendre ahir i poc més us puc explicar que no trobeu a la pàgina oficial del castell.

L'entrada costa 500 iens, que al canvi són menys de 4€. Jo m'he fet un pase anual (2000 iens), ja que segur que hi tornaré amb aquell qui em vulgui venir a veure i, a part, em va donar la sensació que normalment no hi ha molta gent i és un lloc amb jardins tranquils on poder trobar tranquilitat.


Dins del castell, hi ha una exposició que explica com es va fer el castell, costums de l'època, els diferents senyors del castell i hi ha roba de l'època, sobretot dels samurais. La primera imatge que em va venir al cap al veure aquests vestits va ser la del lado oscuro del Darth Vader d'Star Wars. Ja jutjareu vosaltres mateixos. El detall del bigoti és tremendu!Doncs, bé, l'edifici de dins és completament modern, ascensor i altres comoditats incloses. Us deixo aquí la vista i altres fotos del castell. Allò daurat que es veu al sostre del castell, és un dofí daurat com el que veieu aquí.

Oi que passem per japos?

Com veieu, hi ha poca gent. Aquí només un japo i la seva bici fent trucs.

1 comentari:

  1. Felicitats, esta molt be aixo de saber que tot et va be, si no que ademes fem turisma per el Japo, gracies a tu, no paris...... un seguidor

    ResponElimina