divendres, 18 de setembre del 2009

Soda amb gust a ...................... prèssec


Anar de compres sense tenir ni idea del què compres, per mi, és molt estressant. I després de molt mirar, em vaig comprar una soda: ohhh, ja he trobat la famosa gasosa, és el que vaig pensar.

Bé, ahir per sopar la vaig obrir i, quin susto, té gust a ........... préssec!!!!!. Em miro bé la etiqueta i apareix la foto del préssec. Xof, no m'ho esperava!. Però bé, nem a fer la cata de la beguda:

Per imatge, sembla una soda normal i corrent, té les seves bombelletes i és completament transparent. Olora com si fos un xiclet de préssec. I pel que fa al gust, doncs ho definiria com soda barrejada amb un iogurt de préssec, molt dolça, on el préssec té molta preséncia i et deixa un gust a préssec que, si estàs menjant, tot agafa gust de préssec. No acompanya gens bé uns spaghettis a la carbonara, per exemple, ;). Em costa arribar a imaginar amb què combinar-ho. Alguna proposta?

Conclusió, begudes per fanàtics del préssec i de la soda! (No és el meu cas).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada