divendres, 9 d’octubre del 2009

Tsuruma Park

Molt a prop de la residència tenim el parc de Tsuruma. És un parc molt gran amb forma trapezoidal. És el més gran aquí al centre de Nagoya.
Està molt cuidat, es pot jugar jugar, anar amb bicicleta, caminar o, tan sols seure i gaudir de la tranquilitat. Em recorda al Parc de la Ciutadella.

Feia dies qeu hi volia anar i avui tenia una bona excusa. Calia estrenar com es mereix la nova Càmera, una Panasonic TZ7. Havia rebut força crítiques per la qualitat d'algunes fotos amb l'antiga Casio (sovint, lu baratu surt car) i tocava buscar una cosa més decent.Doncs així, tan aviat he acabat de dinar, m'he arribat al parc i m'he fet servit de model per a les primeres fotografies. Ara em toca treure-li partit ja que em sembla que té moltes possibilitats.La foto està feta des d'un pedestal expressament posat per poder veure l'ocell que han dibuixat amb totes aquestes flors. Us deixo les primeres fotos que he fet amb ella. Destacable és la quantitat de flors i floretes que hi ha plantades per tot el parc. Em puc imaginar tots els abueletes japos, a la primevara, amb les seves súper càmeres amb uns objectius de l'òstia, venint a fer fotos a les flors.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada