dimarts, 2 de febrer del 2010

Lake Hamana, dolç o salat???

Després de passar el matí per Hamamatsu, vaig trobar la possibilitat de fer quelcom diferent. Buscava un onsen desperadament, em mola això de banyar-me amb (ups, amb res, jejeje), només aigüeta calentona i una tovallola al cap (ho trobo a faltar tant!!!!!!!) i segons la guia de Tokai que tinc, em recomenava anar al Llac Hamana.

S'ha de dir que no tenia ni idea on anava, però ni la més remota idea. Per tant, vaig preguntar a l'oficina de turisme, em van dir quin bus havia d'agafar, em van donar un mapa d'aquest que sembla que fassin nens i que, per tant, el millor que pots fer és no fiar-te de les distàncies i cap al Llac.

És una zona totalment turística, però no pas a mitjans de desembre. Hi ha un parc d'atraccions amb la seva muntanya russa, tot molt americà. Les vistes del llac són xulíssimes. Tant per les cases que podeu veure en aquesta foto com pel paisatge em recorda més a la zona del poble on es va rodar Los pájaros que no pas al Japó. Què en penseu?Una de les activitats que podies fer era llogar aquesta barca durant uns 5 minuts i et portaven a donar una volta del llac. El que no vaig entendre és quina era la gràcia......Si prefereixes opcions més tranquiletes, podies llogar una patinets amb forma d'ànec molt molt cutres i horteres però, coneixent els japos, ja me'ls imagino intentant moure l'andròmina d'un costat a l'altre del llac, sense èxit però rient molt. Vosaltres també oi?? Ahh, claro, també fent moltes fotos fent el senyal de la pau.
Per contemplar tota la panoràmica, hi ha l'opció de pijar a la muntanyeta d'aquí davant amb un ropeway, cosa que, evidentment, vam deixar per quan hi tornem a l'estiu (jajajaja, ja m'agradaria tornar-hi!!!).Davant d'un hotel, en aquesta zona, hi havia un petit moll tot cobert que hi podies entrar i tranquilament vaig poder-me fotografiar amb les fantàstiques vistes que tenia al meu davant. Tot i no respectar un ordre lògic perquè no em dóna la gana, sorry, però millor sincer que mentider, us mostro una imatge del llac (és per trencar una mica la monotonia del blog i per interactuar una mica amb vosaltres!!!). El llac és enorme, però la zona que vaig visitar és el petit llac que trobareu al nord est de la foto. El fet que estigui protegit fa que l'aigueta estigui molt tranquila i sembli un embassament. És un lloc ideal per a la pràctica de l'sky nàutic, ai, quan temps fa que no ho faig!!!!L'àrea és diu Kanzanji i està repleta d'onsens com que el que vaig anar (aquí en tindreu la proba!!). A que sembla un angelet que no ha trencat mai un plat???? Quasi passo per japo oi??? Hi ha un zoològic, un garden park, un flower park que, seguint amb el procés d'imaginació desbocada iniciat fa un minuts, fa que m'imagini una col·lecció de iaietes japonesos amb les seves súper Canon, súper Kino i un peazo de trípode més gran que ells mateixos fent fotos als pètals de les floretes (quina imatge més entranyable, oi!!!). També hi ha bons restaurants però no pas per l'economia d'un pobre estudiant!!

Estaré un xic malalt, tanta imaginació, ai mareta, deu ser nostàlgia. Definitivament, és nostàlgia!!!

Cambien de costat i ens dirigim a veure el llac gran. Es veu l'altre banda del llac, l'aigua està tranquila i la poca gent que hi ha al carrer fa que la tranquilitat i la pau que es respira sigui bastant difícil de descriure. Al final hi ha una petita muntanyeta que és un passeig. Hi ha un gran Buda que es pot veure des de tota la zona. Molta vegaetació, veus les golondrines i les barques com passen. Lloc bonic per anar a passejar amb algú especial!Després ja vaig tornar per on vaig venir i aquest, el corb que tenia a l'esquerra, era l'únic ésser vivent que hi havia a la sorra, una sorra gris i no gaire bonica.Després de l'onsen, vaig voler ara a Bentenjima per dos motius. El primer, pràctic, era tornar en direcció Nagoya ja que Hamamatsu em quedava darrera i, el segon, per veure un tori que hi ha a la platja, per anar-me preparant pel de Miyajima. Però, aja, putada al canto. Durant el cap de setmana no hi ha bus que t'hi porti. Doncs res tu, que la foto haurà de ser robada d'internet i prop de dues hores de volta per la gràcia del cap de setmana. Clar, és que quasi no hi havia ningú!!!!Aquesta foto la trobes a totes les guies i prospectes de la zona. Encara que ho sembli, no és Miyajima!!!

Bé i tornada cap a Kanayama on agafaria la bicileta per salvar les dues parades de metro que hi ha fins a la resi i a dormir la mona, que ha estat un dia llarg!! Lake Hamana, llac turístic per fer activitats aquàtiques i gaudir amb la family a l'estiu, no pas massa a l'hivern!! :§

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada